شناسهٔ خبر: 41824277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد:

خطرپذیری رسالت واقعی یک خبرنگار است/ ایلنای قزوین در ایام کرونا مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرد + فیلم

شهردار محمودآباد نمونه قزوین گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین با تهیه گزارش‌های میدانی خطرپذیری که رسالت اصلی خبرنگاری است را به خوبی ایفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد گروسی در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت میدانی و فعال حضور پیدا کرد در حالی که سایر رسانه ها برای پوشش خبری مسئله کرونا از آرشیو اینترنتی استفاده می کردند.

شهردار محمودآباد نمونه بیان کرد: ایلنای قزوین با شهامت و احساس مسئولیت در دل خطر رفت و اخبار و گزارشاتی تهیه کرد که خطرهای این ویروس منحوس را به گوش مردم برساند و تحت هر شرایطی رسالت خبری خود را حفظ کرد که حرکت جالب و قابل تحسینی بود.

گروسی ادامه داد: خطرپذیری رسالت واقعی یک خبرنگار است و اینکه تحت هر شرایطی گزارش خود را تهیه می کند و سعی بر این دارد که مردم را با واقعیات روبرو کند این مولفه به خوبی در خبرگزاری ایلنا مشاهده شد.

وی افزود: در ایام سخت که کادر درمان متحمل سختی های بسیاری شدند و بیمارانی که درگیر ویروس کرونا شدند، توسط خبرگزاری ایلنا به تصویر کشیده شد و حضور این خبرگزاری در چنین شرایط سخت و طاقت فرسا که از جان خود گذشتند پاداشی کمتر از کادر درمان ندارند.

حجم ویدئو: 30.49M | زمان ویدئو: 00:03:09

نظر شما