شناسهٔ خبر: 41601722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام متین:

امنیت ایران مرهون تلاش‌های ررمندگان اسلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه بی ثبات خاورمیانه توانسته است یکی از امن‌ترین و با ثبات ترین حکومت ها و مرزها را ایجاد کند که این امنیت مرهون تلاش‌های رزمندگان اسلام، علی الخصوص رزمندگان لشکر ۳ در منطقه شمال‌غرب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام علی متین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در دیدار با فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسئول حفاظت و کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه (ع)، اظهار داشت: معنویت و بصیرت افزایی مهم‌ترین وظیفه این مجموعه در سپاه است و باید نسبت به ارتقای معنویت، بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی نیروها توجه کرد.

وی افزود: نهاد مقدس سپاه سرمایه گرانقدر انقلاب و رکن مهم نظام اسلامی و مظهر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است و باید از نظر معنویت قداست و استحکام داشته باشد و این جزء با رعایت تقوای تک تک نیروها میسر نمی‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه انسان باید در همه حال یاد خدا باشد، خاطرنشان کرد: انسانی که به یاد خدا باشد هم وظایف خود را برای رسیدن به لقاء الله به درستی انجام می دهد و هم از معصیت و نافرمانی اجتناب می کند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه بی ثبات خاورمیانه توانسته است یکی از امن ترین و با ثبات ترین حکومت ها و مرزها را ایجاد کند که این امنیت مرهون تلاش های رزمندگان اسلام، علی الخصوص رزمندگان  لشکر ۳ در منطقه شمالغرب است که از مرزهای کشور حراست و نگهبانی می کنند.

حجت‌الاسلام متین در پایان بر لزوم تعامل بیشتر مجموعه های فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات در لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما