شناسهٔ خبر: 41426860 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کرم پودر خوب چی بخرم؟

یکی از مواردی که زیبایی چهره را دوچندان می‌کند داشتن پوستی صاف، شفاف و سالم می‌باشد. اکثر جوش ها و لکه های روی پوست صورت ناشی از استفاده از کرم پودر نامناسب و بی کیفیت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 یکی از مواردی که زیبایی چهره را دوچندان می‌کند داشتن پوستی صاف، شفاف و سالم می‌باشد. اکثر جوش ها و لکه های روی پوست صورت ناشی از استفاده از کرم پودر نامناسب و بی کیفیت است. به همین علت باید از کرمپودری استفاده کنیم که  پوشانندگی بالایی داشته باشد و همچنین سالم نیز باشد و به پوست صورت آسیبی نزند و حتی خاصیت نیز داشته باشد. یکی از کرم پودر های با کیفیتی که هم پوشش مناسبی دارد و هم برای پوست صورت خاصیت دارد کرم پودر چای سبز جویل می‌باشد که در ادامه به آن اشاره می‌گردد.

1

کرم پودر چای سبز جویل

همانطور که می‌دانید چای سبز خواص بسیار زیادی برای سلامتی و روشن کردن پوست دارد. کرم پودر جویل حاوی عصاره چای سبز می‌باشد که خواص آن را دوچندان کرده، همچنین با پوشش خوبی که دارد مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسم است. کرم پودر جویل علاوه بر عصاره چای سبز حاوی ویتامین E نیز می‌باشد. کرم پودر جویل با ماندگاری 12 ساعته با عنوان سوپر استی، بهترین گزینه برای مصرف در جشن‌ها و مهمانی‌ها نیز می‌باشد. یکی از مسائلی که بانوان را درگیر خود کرده، انتخاب یک کرم پودر مناسب برای مصرف روزانه می‌باشد که مصرف آن به صورت مداوم ضرری نداشته باشد. اگر شما هم تمایل دارید با یک کرم پودر مناسب مصرف روزمره آشنا شوید، این مطلب را دنبال کنید.

2

کرم پودر برای مصرف روزانه

همانطور که گفته شد، برای استفاده روزانه از کرم‌پودر نیازمند انتخاب دقیقی هستیم که به پوست ما آسیبی نزند. کرم بی بی اکتی پور نوروا اصل با خاصیت ضدجوش و ضدآفتاب بودن سلامت پوست شما را تضمین می‌کند، همچنین با پوشش مناسب و سبکی که دارد یک انتخاب عالی برای مصارف روزانه است. شما می‌توانید کرم بی بی اکتی پور را به عنوان کرم روز روی صورت و گردن خود استفاده کنید. کرم بی بی اکتی پور اصل در دو رنگ تیره و روشن برای انواع پوست‌ها تولید شده و قابل استفاده است.

3

خرید لوازم آرایشی اصل

نکته‌ای که برای اکثر بانوان در خرید لوازم آرایشی اولویت دارد، اطمینان از اصالت کالا می‌باشد. برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی اورجینال باید به فروشگاهی مراجعه کرد که با مشتریان خود صداقت داشته و قابل اعتماد باشد. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی پیراکده با ارائه محصولات و خدمات بی‌نظیر جایگاه بالایی در میان فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی به خود اختصاص داده است. با مراجعه به وبسایت فروشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی پیراکده زیبایی و سلامت را به پوست و موی خود هدیه کنید.

 

نظر شما