شناسهٔ خبر: 40623098 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای ۵ پروژه تجاری در مسکن مهر کردستان

۵ پروژه‌های تجاری در مساکن مهر شهرستان‌های سنندج، قروه، کامیاران، سقز و بیجار اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عرفان مرادی سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن کردستان گفت: از انجام خدمات روبنایی با اجرای پروژه‌های احداث واحد‌های تجاری، ساخت مدرسه و مسجد در سایت‌های مسکن مهر استان خبر داد و اظهار کرد: ساخت واحد‌های تجاری در سایت‌های مسکن مهر از جمله الزامات است و این اداره کل در همین راستا پروژه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است.

به گفته سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن کردستان، اجرای پروژه‌های واحد‌های تجاری مسکن مهر دگایران «۶ واحد»، واحد‌های تجاری مسکن مهر میدان امام حسین قروه «۹ واحد» در دوفاز ۶ و ۳ واحدی از جمله این اقدامات است.

مرادی تصریح کرد: دو پروژه احداث واحد تجاری در مسکن مهر بهاران سنندج نیز به صورت مشارکتی ساخته شده که مقرر است در قالب مزایده عمومی واگذار شود.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن کردستان همچنین از پروژه‌های تجاری در مساکن مهر شهرستان‌های قروه، کامیاران، سقز و بیجار در قالب پنج پروژه و ۴۵ واحد خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته نیز ۲۰ باب مغازه تجاری در سایت‌های مسکن مهر سنندج و دیواندره به بهره‌برداری رسیده است.

مرادی در ادامه با اشاره به خدمات روبنایی که توسط راه و شهرسازی کردستان انجام شده گفت: ساخت دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت مسکن مهر بهاران سنندج و شهرک آفتاب بیجار با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از اقدامات انجام گرفته است.

او خاطرنشان کرد: ساخت مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج با اعتبار ۷ میلیارد ریال و کمک به ساخت مسجد در سایت‌های همجوار مسکن مهر بهاران به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

نظر شما