شناسهٔ خبر: 40627652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کردستان:

اقدامات خوبی درحوزه خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر انجام شده است

سنندج - سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: برنامه‌هایی برای انجام خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن مهر تدوین شده و تا کنون نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

عرفان مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از انجام خدمات روبنایی با اجرای پروژه‌های احداث واحدهای تجاری، ساخت مدرسه و مسجد در سایت‌های مسکن مهر کردستان خبر داد و اظهار داشت: ساخت واحدهای تجاری در سایت‌های مسکن مهر از جمله الزامات است و این اداره کل در همین راستا پروژه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: پروژه‌های واحدهای تجاری مسکن مهر دگایران (شش واحد) و واحدهای تجاری مسکن مهر میدان امام حسین قروه (۹ واحد) از مهمترین این پروژه‌ها هستند که در دو فاز شش و سه واحدی در حال انجام هستند.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: دو پروژه احداث واحد تجاری در مسکن مهر بهاران سنندج نیز به صورت مشارکتی ساخته شده که مقرر است در قالب مزایده عمومی واگذار شود.

مرادی همچنین از پروژه‌های تجاری در مساکن مهر شهرستان‌های قروه، کامیاران، سقز و بیجار در قالب پنج پروژه و ۴۵ واحد خبر داد و یادآور شد: در سال‌های گذشته نیز ۲۰ باب مغازه تجاری در سایت‌های مسکن مهر سنندج و دیواندره به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به خدمات روبنایی که توسط راه و شهرسازی کردستان انجام شده، بیان کرد: ساخت دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت مسکن مهر بهاران سنندج و شهرک آفتاب بیجار با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، ساخت مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج با اعتبار هفت میلیارد ریال و کمک به ساخت مسجد در سایت‌های همجوار مسکن مهر بهاران به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از جمله اقداماتی بوده که می‌توان از آنها نام برد.

نظر شما