شناسهٔ خبر: 40627921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کردستان؛

اجرای ۶ طرح خدمات روبنایی مسکن‌مهر

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: این اداره کل در راستای توسعه خدمات به واحدهای مسکن‌مهر تاکنون ۶ طرح روبنایی در این بخش اجرا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عرفان مرادی اظهار کرد: طرح‌های اجرا شده در بخش‌های مختلف از جمله پروژه‌های احداث واحدهای تجاری، ساخت مدرسه و مسجد در سایت‌های مسکن‌مهر کردستان است که تاکنون ۲ پروژه احداث واحدتجاری در مسکن‌مهر بهاران به صورت مشارکتی ساخته شده و قرار است در قالب مزایده عمومی واگذار شود.

وی از پروژه های تجاری در مسکن‌مهر شهرستان‌های قروه، کامیاران، سقز و بیجار در قالب پنج پروژه و ۴۵ واحد خبر داد و اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز ۲۰ باب مغازه تجاری در سایت‌های مسکن‌مهر سنندج و دیواندره ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان افزود: ساخت ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت مسکن‌مهر بهاران سنندج و شهرک آفتاب بیجار با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، ساخت مسجد در سایت مسکن‌مهر بهاران سنندج با اعتبار هفت میلیارد ریال و کمک به ساخت مسجد در سایت های همجوار مسکن‌مهر بهاران به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این اداره کل است.

مرادی تاکید کرد: ساخت واحدهای تجاری در سایت‌های مسکن‌مهر از جمله الزاماتی بود که این اداره کل در این راستا طرح‌های متعددی را در دستور کار قرار داده یا اجرا کرده است.

وی یادآور شد: پروژه واحدهای تجاری مسکن‌مهر دگایران به تعداد ۶ واحد، واحدهای تجاری مسکن‌مهر میدان امام‌حسین (ع) قروه به تعداد  ۹ واحد از جمله طرح‌های در دست اقدام است که که در ۲ فاز ۶ و سه واحدی در حال انجام است.

تاکنون از مجموع ۳۸ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن‌مهر کردستان ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد به متقاضیان تحویل شده و یک هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده نیز به طور میانگین از پیشرفت ۸۵ درصد برخوردار است.

نظر شما