شناسهٔ خبر: 40622595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶ طرح خدمات روبنایی مسکن مهر در کردستان اجرا شد

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت:این اداره کل در راستای توسعه خدمات به واحدهای مسکن مهر تاکنون ۶ طرح روبنایی در این بخش اجرا کرده است.

صاحب‌خبر -

عرفان مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح‌های اجرا شده در بخش‌های مختلف از جمله پروژه‌های احداث واحدهای تجاری، ساخت مدرسه و مسجد در سایت های مسکن مهر کردستان است که تاکنون ۲ پروژه احداث واحد تجاری در مسکن مهر بهاران به صورت مشارکتی ساخته شده و قرار است در قالب مزایده عمومی واگذار شود.

وی از پروژه های تجاری در مسکن مهر شهرستان‌های قروه، کامیاران، سقز و بیجار در قالب پنج پروژه و ۴۵ واحد خبر داد و اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز ۲۰ باب مغازه تجاری در سایت های مسکن مهر سنندج و دیواندره ساخته و به بهره برداری رسیده است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان افزود: ساخت ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت مسکن مهر بهاران سنندج و شهرک آفتاب بیجار با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، ساخت مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج با اعتبار هفت میلیارد ریال و کمک به ساخت مسجد در سایت های همجوار مسکن مهر بهاران به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این اداره کل است.

مرادی تاکید کرد: ساخت واحدهای تجاری در سایت‌های مسکن مهر از جمله الزاماتی بود که این اداره کل در این راستا طرح‌های متعددی را در دستور کار قرار داده و یا اجرا کرده است.

وی یادآور شد: پروژه واحدهای تجاری مسکن مهر دگایران به تعداد ۶ واحد، واحدهای تجاری مسکن مهر میدان امام حسین (ع) قروه به تعداد  ۹ واحد از جمله طرح‌های در دست اقدام است که که در ۲ فاز ۶ و سه واحدی در حال انجام است.

تاکنون از مجموع ۳۸ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر کردستان ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد به متقاضیان تحویل شده و یک هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده نیز به طور میانگین از پیشرفت ۸۵ درصد برخوردار است.

نظر شما