شناسهٔ خبر: 40266020 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو:

ماشین‌آلات خط تولید فیلتر دیالیز با حمایت صندوق نوآوری طراحی و تولید شدند

یک شرکت دانش بنیان داخلی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد با حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی توانست ماشین‌آلات خط تولید فیلتر دیالیز را طراحی و به تولید برساند.

صاحب‌خبر -
علی رضایی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «نواتیس طب» در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو درباره محصول تولید شده این شرکت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: این شرکت برای طراحی و ساخت ماشین‌آلات خط تولید فیلتر دیالیز از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده است.

وی ضمن اعلام رضایت از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری بسیار کاربردی و مفید بود و با توجه به اینکه مبلغ دریافت شده درباره سرمایه در گردش پروژه طراحی و ساخت ماشین‌آلات خط تولید بود، توانست کمک شایانی به مجموعه ما کند.

رضایی ادامه داد: طراحی و ساخت ماشین‌آلات خط تولید فیلتر دیالیز که بابت آن از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده‌ایم توانسته است ۲۵ نفر را به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر را به شکل غیر مستقیم وارد چرخه اشتغال کند که این امر برای اقتصاد کشور مساله مهمی است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «نواتیس طب» با اشاره به اینکه محصول تولید شده در این شرکت توانایی رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی را دارد، اظهار کرد: ماشین‌آلات خط تولید فیلتر دیالیز که در شرکت ما تولید شده است، از نظر کیفیت و قیمت با نمونه‌های مشابه خارجی قابلیت رقابت دارد و می‌توان گفت محصول تولیدی ما ۴۰ درصد از نمونه خارجی مشابه خود ارزانتر است.

وی ادامه داد: با توجه به کارکرد این محصول، بازار هدف و مصرف کنندگان نهایی ماشین‌آلات خط تولید فیلتر دیالیز، شرکت‌های تولید کننده فیلتر دیالیز در سراسر دنیا و تمام بازار‌های جهانی هستند که از این محصول استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نواتیس طب در پایان تصریح کرد: این شرکت چشم‌انداز‌های بزرگ و وسیعی را برای آینده خود در نظر گرفته است، به عنوان مثال تصمیم داریم ماشین‌آلات خط تولید فیلتر دیالیز را به کشور‌های دیگر صادر کنیم. در حال حاضر نیز محصول ما به کشور ترکیه صادر می‌شود.

نظر شما