شناسهٔ خبر: 39821354 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه های آموزشی سازمان امور دانشجویان تا زمان مهار کامل کرونا غیر حضوری است

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان گفت: تا زمان مهار کامل ویروس کرونا برنامه آموزشی کارکنان به صورت مجازی و غیر حضوری ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، فدا حسین محمدی مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان در تشریح عملکرد دفتر طرح و برنامه در سال ۹۸ گفت: این دفتر علاوه بر پیگری امور بودجه ای و اعتبارات سازمان که در همکاری و ارتباط گسترده با بخش های داخل سازمان و نهادهای زیربط مانند سازمان برنامه و بودجه صورت می گیرد، به شکل ویژه به آموزش همکاران در سال ۹۸ همت گمارد.

وی اظهار داشت: این دفتر در سال گذشته، کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی- تفسیر قرآن کریم و اخلاق اسلامی- روانشناسی خانواده- تخلیه تلفنی- کارتیمی، حل مسئله و مهارت تیم سازی - مدیریت تعالی منابع انسانی- آشنایی و کار با سامانه های ایران داک - مدیریت پسماند-مدیریت فرایند کسب و کار - بهبود سبک زندگی-ارگونومی اداری و حرکات اصلاحی را برگزار کرد که با استقبال گسترده همکاران مواجه شد.
محمدی افزود: همچنین این دفتر در سال گذشته تعدادی از همکاران را برای شرکت در کارگاه های تخصصی در بیرون سازمان و در راستای ماموریت های محوله سازمان معرفی کرد .
مدیرکل دفتر طرح و برنامه تاکید کرد: دفتر طرح و برنامه چندین برنامه مهم و راهبردی را در سال ۱۳۹۸ تدوین کرد که در این خصوص می توان به تهیه و تدوین برنامه راهبردی معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع تا سال ۱۴۰۰،تهیه و تدوین برنامه نظام انگیزش کارکنان، تدوین برنامه جامع نیروی انسانی سازمان تا سال ۱۴۰۰ وتهیه و تنظیم چشم انداز، ماموریت و اهداف راهبردی،کلان، سازمان اشاره کرد.
مهندس محمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تا زمان مهار کامل این ویروس سازمان امور دانشجویان برنامه آموزشی کارکنان را به صورت مجازی و غیر حضوری ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما