شناسهٔ خبر: 39026413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف ۷۷ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان بجستان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان از کشف بیش از ۷۷ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از گناباد، حمید زارع شورابی در این خصوص گفت: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی درحین کنترل خودروهای عبوری در محور بجستان به بردسکن به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از سیستان و بلوچستان عازم استان گلستان بوده مشکوک و جهت بررسی و بازدید به مقر انتظامی انتقال و در بازرسی آن مقدار ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب و صندلی خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

وی افزود: راننده خودرو که جوانی حدود بیست و هفت ساله بود بهمراه سرنشین آن خانمی حدود بیست و سه ساله نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل دادسرا شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان تصریح کرد : ماموران فرماندهی انتظامی بجستان از ابتدای فروردین ماه در عملیات‌های جداگانه با همکاری مامورین اداره عملیات ویزه مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتطامی استان خراسان رضوی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستانهای گناباد و مه ولات موفق به کشف دو محموله دیگر به مقدار ۲۴۲ کیلوگرم  و ۲۷ کیلوگرم تریاک نیز شدند.

وی در پایان گفت: فرماندهی انتظامی بجستان با تمام توان و امکانات خود ضمن تلا‌ش در امر مبارزه با مواد مخدر در کنار سایر ادارات ارگانهای دولتی و غیر دولتی و بسیجیان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیز تلاش خواهد کرد.

نظر شما