شناسهٔ خبر: 67288602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

۵۲ پایگاه علمی بسیج در مازندران فعالیت دارند

فرمانده سپاه کربلای مازندران از فعالیت و راه‌اندازی ۵۲ پایگاه علمی از سوی بسیج و سپاه در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی امشب _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در حاشیه افتتاح فاز دوم مرکز رشد واحدهای فناوری علمی شهید فخری‌زاده قائم‌شهر در جمع خبرنگاران، یکی از مأموریت‌های سپاه و بسیج را حمایت حوزه‌های دانش‌محور عنوان و اظهار کرد: با توجه به بیانات موردنظر مقام معظم رهبری یکی از مأموریت‌های سپاه استانی بر این دانش‌محور است.

وی افزود: این استان با سابقه کارهای خوب تاکنون موفق به افتتاح هشت مرکز رشد شده که امروزه همه آن‌ها فعالیت دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه حدود ۶۳ مرکز دانش‌بنیان و دانش‌محور در مراکز رشد مازندران سازماندهی شدند، گفت: امروز نیز با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، فناوری و پژوهشی کشور فاز دوم مرکز رشد واحدهای علمی شهید فخری زاده قائم‌شهر به بهره‌برداری رسید.

مسلمی با تاکید بر اینکه برای حمایت از این شرکت‌های مراحل صنعتی شده تلاش بسیار از سوی سازمان بسیج و سپاه شده است، اظهار داشت: امسال حدود ۱۰ میلیارد تومان قرارداد برای تولید و صنعتی‌سازی به منظور ایجاد اشتغال و افزایش تولید انجام شده است.

وی ادامه داد: ۵۲ پایگاه علمی بسیج در این استان راه‌اندازی شده تا علاقمندان به حوزه علم و دانش در این پایگاه‌ها ساماندهی کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مرکز رشد در دو فاز، راه‌اندازی فاز نخست به طول ۲۰۰ متر در ابتدا و فاز دوم در ۲۰۰ مترمربع با مجموع ۴۰۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: در این مرکز با تمام تعامل و تلاش به کار گرفته شده در مجموع ۲۲ شرکت در مجموعه به فعالیت می‌پردازند.

نظر شما