شناسهٔ خبر: 67786055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی:

به برکت خون شهدا امروز همه دنیا به چشم یک قدرت جهانی به ایران نگاه می‌کنند

رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آن‌ها در رفیع‌ترین قله‌های جهان قرار دارد و همه دنیا به چشم یک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی معصوم بیگی امروز _دوشنبه اول مرداد_ در جریان سفر به کرمانشاه و دیدار با خانواده شهید والامقام رضا علی سعیدی اظهار داشت: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آن‌ها در رفیع‌ترین قله‌های جهان قرار دارد و همه دنیا به چشم یک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می‌کنند.

رئیس بازرسی کل فراجا تصریح کرد: در این میان اجر و پاداش خانواده‌های معظم شهدا نیز کمتر از شهید عزیزشان نیست و بدون تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیع و بلند مرتبه‌ای دارند و می‌توانند بهترین الگو برای همه ما باشند.

وی همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و دلجویی از آن‌ها را جزو اصلی‌ترین وظایف مسئولان کشور دانست و گفت: همه مسئولان در برابر خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران مسئول بوده و باید تلاش کنند تا در کنار دیگر شهروندان، مشکلات آن‌ها نیز در اسرع وقت مرتفع شود.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: مجموعه انتظامی خود را خادم خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌داند و با همه توان برای رفع و کاهش مشکلات این عزیزان تلاش خواهد کرد.

وی در پایان گفت: بدون شک تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما جاری است دشمنان هرگز نمی‌توانند خدشه‌ای به آرمان‌های اصیل انقلاب وارد کنند.

در پایان این دیدار صمیمانه با اهدای لوح و هدیه‌ای از خانواده شهید علی سعیدی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما