شناسهٔ خبر: 67787160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار پیرانشهر:

عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی شین‌آباد پیرانشهر شروع شد

شهردار پیرانشهر گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی شین‌آباد پیرانشهر که در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی از سوی استانداری مصوب شده بود، شروع شد.

صاحب‌خبر -

صفر تفاخر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، ضمن اعلام شروع عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی شین‌آباد اظهار کرد: توزیع و مکان‌یابی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر با توجه به گستردگی آن، ارتقای سطح ایمنی این شهرِ در مسیر توسعه و دسترسی آسان به خدمات این سازمان با توجه به اهمیت ویژه آن، از اولویت‌های برنامه‌های شهرداری پیرانشهر است.

وی با اعلام اینکه بر اساس استاندارد جهانی برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی باید احداث شود، افزود: احداث ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی متناسب با نیاز مناطق شهری از برنامه‌های مورد توجه مدیریت شهری است که با پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت و میرآباد، استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر در شهریورماه سال گذشته در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی تصویب و با طی مراحل قانونی مناقصه و… هم‌اکنون در حال اجرا است.

شهردار پیرانشهر با اشاره به جمعیت بیش از یکصد هزار نفری شهرستان و گسترش شهرنشینی در نواحی منفصل شهری، احداث این ایستگاه را بسیار ضروری خواند.

تفاخر ادامه داد: شهرداری پیرانشهر احداث ایستگاه آتش‌نشانی شماره دو شهری واقع در شین‌آباد را به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر آغاز کرده است که امیدواریم با تکمیل و تجهیز آن بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان گام‌های اساسی‌تری در آینده برداریم.

نظر شما