شناسهٔ خبر: 67787104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی بیش از ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی دارد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شهرستان نقده ۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بهزیستی دارد، گفت: در آذربایجان‌غربی بیش از ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، پروین محمدپوری امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در راستای طرح رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی با هدف رسیدگی و رفع مشکلات مددجویان بهزیستی نقده در جمع مردم و مددجویان این شهرستان از اجرای این طرح در ۵۰۰ محله هدف سازمان بهزیستی که در حال اجرا است، خبر داد.

وی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان ما و در سطح کلیه شهرستان‌ها اجرا می‌شود که در این طرح کلیه ادارات که با سازمان بهزیستی در راستای رفع مشکلات مددجویان همسو هستند و یا همکار حضور دارند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین بازاریان، اصناف و گروه‌های جهادی نیز در این امر مهم حضور دارند تا مددجویان در صورتی که نیاز به تهیه مسکن یا داروی موردنیاز و هزینه‌های جراحی دارند، از ظرفیت این دستگاه‌ها و یا گروه‌ها استفاده شود.

محمدپوری ادامه داد: در سطح استان آذربایجان‌غربی بیش از ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی وجود دارد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته بهزیستی ۱۶۴ واحد مسکونی در روز چهارشنبه هفته جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان هزینه در برداشته تا این مساکن تهیه و در اختیار مددجویان قرار بگیرد.

محمدپوری عنوان کرد: شهرستان نقده ۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بهزیستی دارد.

نظر شما