شناسهٔ خبر: 67287571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌برداری فاز دوم مرکز رشد فناور در قائم‌شهر

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: فاز دوم مرکز رشد واحدهای علمی شهید فخری زاده قائم‌شهر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در افتتاح فاز دوم مرکز رشد واحدهای فناوری علمی شهید فخری زاده قائم‌شهر با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج حمایت حوزه‌های دانش‌محور است، اظهار داشت: آن جنبش‌های موردنظر مقام معظم رهبری دنبال می‌شود و یکی از ماموریت‌های سپاه استانی بر این محور تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، فناوری و پژوهشی کشور فاز دوم مرکز رشد واحدهای علمی شهید فخری زاده قائم‌شهر به بهره‌برداری رسید، افزود: این استان با سابقه کارهای خوب تاکنون موفق به افتتاح هشت مرکز رشد شده است و امروز فعالیت دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه حدود 63 شرکت دانش‌بنیان و دانش‌محور در مراکز رشد مازندران سازماندهی شدند، عنوان کرد: برای حمایت از این شرکت‌ها که وارد مراحل صنعتی شوند تلاش بسیار از سوی سازمان بسیج و سپاه انجام شده است.

مسلمی با تاکید بر اینکه امسال حدود 10 میلیارد تومان قرارداد برای تولید و صنعتی‌سازی به منظور ایجاد اشتغال و افزایش تولید انجام شده است، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم فعالیت 52 پایگاه علمی بسیج در این استان است که راه‌اندازی شده تا علاقمندان به حوزه علم و دانش در این پایگاه‌ها فعال شوند که تاکنون استقبال خوبی به عمل آمد. 

وی تصریح کرد: این مرکز رشد در فاز نخست به طول 200 متر راه‌اندازی شد و فاز دوم آن نیز در 200 مترمربع دیگر و در مجموع 400 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: برای این مرکز تمام تعامل و تلاش به کار گرفته شد که در مجموع 22 شرکت در مجموعه به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما