شناسهٔ خبر: 2213198 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان خبر داد:

كشف بیش از ۱۶ كیلو هروئین در لرستان

در پی اطلاعاتی مبنی بر این كه اعضای یك باند سوداگر مرگ با چند دستگاه خودرو قصد جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر به شهرستان دورود و خرم‌آباد را دارند‌، شناسایی و پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مربوطه قرار گرفت‌.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از كشف بیش از 16 كیلو هروئین در شهرستان‌های دورود و خرم‌آباد و انهدام بك باند 8 نفره قاچاق مواد در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان؛ سرهنك هیبت‌اله فرخی در تشریح این خبر گفت‌: در پی اطلاعاتی مبنی بر این كه اعضای یك باند سوداگر مرگ با چند دستگاه خودرو قصد جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر به شهرستان دورود و خرم‌آباد را دارند‌، شناسایی و پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مربوطه قرار گرفت‌.

وی افزود: ماموران با گروه‌های ویژه طی 3 عملیات با اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی "دورود- ازنا" و "دورود‌– خرم‌آباد" 3 دستگاه وانت پیكان‌، پژو 405 و پژو پارس را مشاهده كردند كه رانندگان این خودروها با دیدن ماموران، از محل فرار می‌كنند.

این مقام انتظامی خاطر‌نشان کرد: ماموران با تعقیب، شلیك گلوله و پنچر كردن لاستیک‌ها، هر 3 خودرو را متوقف و با دستگیری 8 متهم در بازررسی از وانت پیكان و پژو 405‌، 16 کیلو و 840 گرم هروئین که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف كردند.

فرخی افزود: تحقیقات از افراد دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

نظر شما