شناسهٔ خبر: 67288535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سناریوی تکراری سیل در غرب مازندران؛

 سیلاب دوباره راهش را در «کجور» باز کرد

سپیده پورشعبان

بارندگی شدید امروز ۳۱ خرداد منجر به وقوع سیل در روستاهای نیچکوه و انگاس در بخش کجور نوشهر شد.

صاحب‌خبر -

 فرماندار نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیل مجدد در بخش ییلاقی و کوهستانی کجور از توابع این شهرستان، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز پنج شنبه ۳۱ خرداد، بارندگی شدید درمناطق مرتفع بخش کجور به ویژه روستای نیچکوه و انگاس رخ داد.

رستم زرودی افزود: سیل به علت شیب تند در این منطقه موجب شد حجم انبوهی از رسوبات، گل و لای، قلوه سنگ‌های  بزرگ و کوچک را سمت پایین بیاورد و راه روستایی نیچکوه مسدود شود که با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بارندگی در این روستاها موجب سرازیر شدن آب از سقف و پنجره منازل به داخل و آسیب رسیدن به وسایل شد، تصریح کرد: بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی بلافاصله در منطقه حضور یافتند و در حال برآورد خسارات هستند.

 سیلاب دوباره راهش را در «کجور» باز کرد

فرماندار نوشهر میزان بارندگی را ۱۶ میلیمتر در مدت ۴۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی؛ این بخش در آماده باش بسر می‌برد.

شامگاه ۲۴ خرداد نیز در پی بارش‌های رگباری تند و تشدید جریان در حوضه آبخیز در محدوده دربند - دزدبُن محور کندوان سیلاب منجر به تخریب رستوران دربند و سازه‌های حاشیه رودخانه شد و همچنین ۷ خودرو گرفتار سیلاب شدند.

 سیلاب دوباره راهش را در «کجور» باز کرد

سیلی سیلاب در یک هفته اخیر صورت بخش کجور نوشهر را سرخ کرده و این منطقه شاهد ۱۲ حادثه دیده از سیلاب، ۴ مصدوم و ۲ فوتی و یک مفقودی بوده است.

انتهای پیام

نظر شما