شناسهٔ خبر: 67345061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز توزیع یک‌ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: توزیع یک هزار سری جهیزیه امروز به نوعروسان کمیته امداد استان در قالب پویش " چله خدمت" آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جمال شیبه دوشنبه در حاشیه توزیع یک هزار سری جهیزیه در بین نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد استان بیان کرد: در آستانه چهلمین روز شهادت رییس جمهور شهید ایران در قالب پویش "چله خدمت" توزیع این تعداد جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد استان آغاز شده است .

وی گفت: سال گذشته با کمک خیران ۶ هزار سری جهیزیه در بین نیازمندان استان توزیع شد و از نیکوکاران درخواست می‌شود امسال نیز این همکاری را تداوم بخشند.

شیبه با اشاره به اینکه در حال حاضر نوعروسی در صف انتظار دریافت جهیزیه نیست ادامه داد: برنامه ریزی شده تا پایان امسال صف دریافت جهیزیه در استان وجود نداشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: این تعداد جهیزیه شامل کالای اساسی و ضروری زندگی مانند تلویزیون، فرگاز، یخچال فریزر، جاروبرقی و ماشین لباسشویی، تولید داخل هستند.
وی افزود: ارائه خدمات اشتغال به زوج‌های جوان شامل مشاوره شغلی، استعداد سنجی، حرفه‌آموزی، کاریابی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و همچنین در اولویت قرار دادن پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان از دیگر اقدامات این نهاد در حمایت از ازدواج جوانان است.

در ادامه این آیین نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: همواره سپاه پاسداران و سایر نهادهای حمایتی در حمایت از نیازمندان بسیار خوب می درخشیدند.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط ازدواج بسیار سخت شده باید از جوانان به ویژه در مناطق محروم حمایت شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: از زوج‌های جوان وخانواده‌های آن‌ها انتظار می‌رود در انتخابات پیش رو حضور گسترده داشته باشند و فرزندان صالح تربیت کنند.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز ۳۰۰ دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان استان در قالب پویش "چله‌ خدمت" به نیابت از رییس جمهور شهید و همزمان با دهه امامت و ولایت توزیع شد.

نظر شما