شناسهٔ خبر: 67347349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند خوزستان در قالب پویش چله خدمت+فیلم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از آغاز اهدای توزیع یکهزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد استان در قالب پویش چله خدمت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه امروز، دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ در حاشیه توزیع جهیزیه میان نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی خوزستان، گفت: پارسال با کمک خیران ۶ هزار سری جهیزیه میان نیازمندان استان توزیع شد و در آستانه چهلمین روز شهادت رییس جمهور شهید ایران در قالب پویش "چله خدمت" توزیع یکهزار سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش شامل؛ کالای اساسی و ضروری زندگی مانند تلویزیون، فرگاز، یخچال فریزر، جاروبرقی و ماشین لباسشویی، تولید داخل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نوعروسی در صف انتظار دریافت جهیزیه نیست، افزود: برنامه ریزی شده تا پایان امسال صف دریافت جهیزیه در استان وجود نداشته باشد؛ و از نیکوکاران درخواست می‌شود امسال نیز این همکاری را تداوم بخشند. شیبه ارائه خدمات اشتغال به زوج‌های جوان شامل مشاوره شغلی، استعداد سنجی، حرفه‌آموزی، کاریابی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و همچنین در اولویت قرار دادن پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان را از دیگر اقدامات این نهاد در حمایت از ازدواج جوانان عنوان کرد.

در ادامه این آیین حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه همواره سپاه پاسداران و سایر نهاد‌های حمایتی در حمایت از نیازمندان بسیار خوب می‌درخشیدند، گفت: با توجه به اینکه شرایط ازدواج بسیار سخت شده باید از جوانان به ویژه در مناطق محروم حمایت شود، ضمن اینکه از زوج‌های جوان وخانواده‌های آنها انتظار می‌رود در انتخابات پیش رو حضور گسترده داشته باشند و فرزندان صالح تربیت کنند. هفته گذشته نیز ۳۰۰ دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان استان در قالب پویش "چله خدمت" به نیابت از رییس جمهور شهید و همزمان با دهه امامت و ولایت توزیع شد.

<div id="video-display-embed-code_11249785"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267334/11249785?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما