شناسهٔ خبر: 67344991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار بم:

حل مشکلات کشور نیازمند مشارکت و انتخاب شخص کارآمد است

زهرا دهقان زاده

فرماندار بم گفت: اگر امروز مشکلات اقتصادی وجود دارد، رفع این مشکلات نیازمند همراهی و همدلی مردم و حضور آنها در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات و انتخاب شخص کارآمد است.

صاحب‌خبر -

محمد برزنگ در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود. فردی فعال و پرکار، مردمی و ساده‌زیست و آشنا با مبانی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: انتخابات پیش رو عرصه اتحاد و امیدآفرینی است نه عرصه اختلاف و بدبینی و برخلاف برخی اظهارنظرها، مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور باشکوه در تشییع و بدرقه شهدای خدمت، ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و از مسئول در تراز انقلاب اسلامی، قدردانی می‌کنند.

برزنگ با اشاره به توقعات مردم از رئیس جمهور منتخب گفت: بعد از انتخاب آیت الله رئیسی در کسوت ریاست جمهوری، ما شاهد یک تغییر و تحول اساسی در بدنه مدیریتی کشور بودیم و باید شخصی که به میدان می‌آید بیشترین شباهت را از نظر کاری به شهید رئیسی داشته باشد و مردم به میدان بیایند و در این امر سهیم باشند.

فرماندار بم با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو، مطالبات آنان را از رئیس جمهور افزایش می‌دهد، افزود: رئیس جمهور با رای بالا نیز ناچار خواهد بود مطالبات مردم را پیگیری کرده و پاسخگوی ملت باشد و برای رفع مشکلات قدم‌های استواری بردارد.

برزنگ در ادامه عنوان کرد: رئیس جمهور آینده باید فعال، پرکار، جهادی، معتقد به موازین اسلام و مبانی انقلاب و نماینده مردم شهیدپرور ایران در عرصه‌های بین الملل باشد.

وی از رقابت سالم، پرهیز از تخریب و لجن‌پراکنی، تبیین دستاوردهای نظام، رفتار بر اساس چارچوب‌های شرعی، قانونی و اخلاقی، افزایش قدرت آگاهی مردم، ترویج فرهنگ نقد و پرهیز از تخریب، رعایت انصاف، رعایت مرزبندی با دشمنان و ایجاد روح اتحاد و امید در جامعه به عنوان مهمترین مسائل مربوط به تبلیغات انتخاباتی یاد کرد.

فرماندار بم گفت: تخریب و لجن‌پراکنی کار دشمن است و باعث شکسته شدن چارچوب نظام، سلب قدرت تصمیم‌گیری از مردم، نادیده گرفته شدن نقاط قوت، کمرنگ شدن مرزبندی با دشمن و ایجاد اختلاف بین مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان تمام توان خود را برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات به کار می‌برند اما باید با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح‌ترین فرد که کارآمد، دارای تخصص، دلسوز و خادم مردم باشد، موجب ناامیدی و یاس دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی شویم.

برزنگ گفت: در مسئله انتخاب در کنار دیگر شاخصه‌های لازم، باید ببینم دشمن از پیروزی چه کسی شاد و با پیروزی چه کسی ناراحت می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای سه ساله دولت سیزدهم، جهاد تبیین را تکلیف واجب و ضروری برشمرد و گفت: دستاوردهای نظام باید برای مردم به ویژه جوانان بیان شود تا امیدآفرینی در جامعه تحقق یابد.

برزنگ در پایان تبعیت از ولایت فقیه را شاخصه انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو دانست و گفت: همگان باید با مشارکت حداکثری خود فرد ولایی، اصلح، انقلابی و توانمند را انتخاب کنند تا در حل مسائل و مشکلات جامعه تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

نظر شما