شناسهٔ خبر: 3747758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران در آمل:

احداثبوستان ها و فضای سبز شهری با جدیت پیگیری شود

در سال آینده بازسازی و احداثچند پارک محله ای را در دستور کار داریم و با همکاری شهروندان تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا سرانه فضای سبز را در این شهر افزایش دهیم.

صاحب‌خبر -

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران در آمل گفت: سرانه فضای سبز شهر آمل در استان مازندران رتبه نخست را دارد و این تلاش و زحمات شما جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد محمدی تاکامی، مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری مازندران، درنشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار آمل، معاونین و مسئولین دوایر شهرداری با پرسنل و کارشناسان سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری آمل که در امام زاده فضل(ع) زیارو برگزارشد با بیان اینکه ما باید تلاش زیادی کنیم تا مکان های بیشتری را به احداثبوستان ها و فضای سبز اختصاص دهیم اظهار داشت: سرانه فضای سبز شهر آمل در استان مازندران رتبه نخست را دارد و این تلاش و زحمات شما جای تقدیر دارد.

وی افزود: شایسته ترین خدمتگزار در سیستم اداری کشور در اصل کسی است که ضمن تلاش و سازندگی، خود را صاحب همه دست آوردها در همه قسمت ها بداند بطوریکه از پیشرفت در هر بخش و توسط هر شخصی خوشحال باشد و برعکس کم کاری و بی توجهی سایرین سبب آزردگی خاطر و روانش باشد چرا که از باب عقل و آینده نگری، دلواپسی، کار و تعهد امروز تامین کننده آینده ای مطلوب تر برای فرزندانمان خواهد بود و در غیر این صورت به نیکی از ما یاد نخواهد شد.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در این نشست ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مدیر عامل و پرسنل سازمان پارکها و فضای سبز، بحثنگهداری فضای سبز را مهم خواند و بر ضرورت توجه به این بخش در کنار بحثتوسعه آن تاکید کرد و گفت: در سال آینده بازسازی و احداثچند پارک محله ای را در دستور کار داریم و با همکاری شهروندان تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا سرانه فضای سبز را در این شهر افزایش دهیم.

وی تاکیدکرد: در سال جاری پروژه های خوبی به ثمر نشست که حاصل حمایت های همه جانبه شورای اسلامی شهر، تلاش و زحمات مدیران و پرسنل سختکوش شهرداری و سازمان های وابسته بوده است و امیدوارم این صمیمیت و همبستگی در مجموعه کماکان وجود داشته باشد.

شهردار آمل ادامه داد: شهروندان از ما انتظار زیادی دارند و ما نیز باید همت و تلاش مضاعف را در سال ۹۴ سرلوحه کار خود قرار دهیم تا شهروندان از ما راضی باشند و این خود رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

محبوبه علیزاده مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل هدف از این نشست را خسته نباشید به پرسنل این سازمان اعم از بخش اجرایی و اداری عنوان کرد و گفت: تلاش هایی که در حوزه فضای سبز شهری به بار نشست مقدور نبود جز با انگیزه ای که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به ما دادند، ما را حمایت کردند و اگر این دلگرمی ها نبود این تلاش ها امکان پذیر نبود.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای حفظ سرسبزی شهر و آرامش شهروندان خواهیم کرد افزود: مهمترین بخش کاری ما بخش اجرایی است که در گرما و سرما همکاران ما با تلاش شبانه روزی دست به دست هم دادند و این تلاش ها ادامه یافت تا توانستیم به این نتیجه برسیم و این فضای آرامش بخش و رضایت مندی که در حوزه فضای سبز ایجاد شده با همت و تلاش همکاران ما حاصل شده است.

نظر شما