شناسهٔ خبر: 57879880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ایلنا از ارومیه خبر می دهد؛

آسفالت‌ریزی ۶۰۰ هزار متر مربعی شهرداری ارومیه در مناطق کم برخوردار

طی ۹ ماهه گذشته سال جاری شهرداری ارومیه با آسفالت ریزی ۶۰۰ هزار متر مربعی در مناطق کم برخوردار و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

صاحب‌خبر -

حسین مهدیزاده شهردار ارومیه در گفت و گو با ایلنا در این باره  بیان کرد: با وجود آغاز موسم سرما و فصل بارش‌ها، شهرداری ارومیه همچنان توزیع خدمات محله‌ای را با انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر  در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: مناسب‌سازی معابر و آسفالت‌ریزی اصولی کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران شهری است.

شهردار ارومیه ادامه داد: در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، شهرداری ارومیه، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایت مندی عمومی کرده است.

مهدیزاده با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته سال جاری شهرداری اقدام به آسفالت ریزی به میزان ۶۰۰ هزار متر مربع در معابر کم برخوردار ارومیه کرده است گفت: در برخی از این معابر طی ۲۰ سال گذشته آسفالت ریزی صورت نگرفته بود.

شهردار ارومیه آسفالت ریزی مناطق کوهنورد، استاد شهریار، شهیدان خوبروی، براعتی، فلاح، احمدی روشن و خیابان های ابوذر، بهارستان، آبشناسان، گلشهر ۲، کوی سالار و معابر شهرک ایثار و منشعبات خیابان بنی هاشم را از مکان های آسفالت ریزی و لکه گیری در ارومیه نام برد و افزود: عملیات پخش آسفالت تا زمان بارش برف در این شهر تداوم خواهد داشت.

مهدیزاده همچنین، از مرمت آسفالت و ساماندهی برخی معابر در مناطق مختلف شهر ارومیه خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان با تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری ارومیه انجام می گیرد.

نظر شما