شناسهٔ خبر: 23784708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

۲۰۰ ایستگاه توزیع نمک توسط شهرداری منطقه پنج تبریز راه‌اندازی شد

شهروندان می‌توانند کیسه‌های حاوی نمک را در مواقعی که لازم است جهت پخش در محلات و معابر از ایستگاه‌ها برداشته و شهرداری منطقه پنج را یاری نمایند.

صاحب‌خبر -

ایلنا: به منظور کاستن از مشکلات شهروندان به هنگام بارش برف سنگین در سطح شهر معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه پنج تبریز اقدام به راه اندازی ۲۰۰ ایستگاه پخش و توزیع نمک در سطح حوزه خود کرد.
به گزارش ایلنا، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه پنج تبریز با اعلام این مطلب گفت: از زمان شروع بارش برف، اکیپ‌ها، گروههای خدماتی، اجرایی و عملیاتی منطقه پنج به صورت شبانه روزی با بهره گیری از کلیه تجهیزات و ماشین آلات اقدام به برف روبی و نمک پاشی در سطح حوزه کرده‌اند، وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته گره‌های ترافیکی ناشی از بارش برف سنگین در سطح حوزه مرتفع شده است.
قلی‌زاده ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری شهروندان با تلاشگران این منطقه در مواقع بارش برف گفت: شهروندان می‌توانند کیسه‌های حاوی نمک را در مواقعی که لازم است جهت پخش در محلات و معابر از ایستگاه‌ها برداشته و شهرداری منطقه پنج را یاری نمایند.
وی در پایان سخنان خود همکاری مردم را از زمان فرار رسیدن فصل سرما قابل تقدیر توصیف کرد و از شهروندان خواست در موقع بارش برف سنگین از سفرهای غیر ضروری درون شهری خودداری نمایند.

نظر شما