شناسهٔ خبر: 36327316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گام چهارم کاهش تعهدات غرب را در حالت انفعال قرار خواهد داد

امام جمعه کن گفت: گام چهارم کاهش تعهدات غرب را در حالت انفعال قرار خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین یحیی صالح نیا امام جمعه کن ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته درحسینیه سراسیاب کن ضمن دعوت به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: منتظران ظهور حضرت مهدی برترین افراد هر زمان هستند و به نقل از پیامبراکرم(ص) روز قیامت فرا نمی‌رسد مگر اینکه ازبین ما قائم حقیقی قیام کندو آن قیام زمانی خواهد بود که خداوند عزووجل اورا اجازه فرماید.

وی افزود: یکی از مسائلی که در جامعۀ ما برای نهادینه کردن تقوا ضرورت دارد، آسان سازی ازدواج است و مردم می‌توانند از سالگرد ازدواج حضرت رسول(ص) و حضرت خدیجه(س) چند درس آموزنده از این ازدواج بگیرند.

امام جمعه کن بیان داشت: حضرت خدیجه(س) تمام ثروت خود را در عشق به حضرت محمد رسول الله (ص) و آرمانهای او نثار کرد و ایشان به دلیل امانت داری، حسن خلق و وقار پیامبر ایشان رانتخاب کرد و جوانان باید از سرکوفت زدن لابلای تداوم زندگی خودداری پرهیز کنند.

صالح نیا درخاتمه با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات جمهوری اسلامی تصریح کرد: ادامه محکم گام چهارم در راه اندازی فردو، غرب را در حالت انفعال قرار خواهد داد و آن‌ها مجبور به امتیاز دادن خواهند شد و دیگر اعطای امتیاز دولت به غرب کافی و نوبت امتیاز گرفتن از گردن کلفت‌های حاکم در آمریکا و اروپاست.

انتهای پیام/ش/پ/الف30

نظر شما