شناسهٔ خبر: 67316927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر کشور:

سرمایه‌گذاری خوبی در مشگین‌شهر انجام شده است

مشگین شهر_ وزیر کشور گفت: سرمایه گذاری خوبی در دولت سیزدهم در مشگین شهر انجام شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی بعد از ظهر شنبه در بازدید از معدن مس در مشگین شهر اظهار کرد: سرمایه گذاری خوبی در دولت سیزدهم در مشگین شهر انجام شده است.

وحیدی تلاش‌های دولت سیزدهم را یادآور شد و افزود: پیش بینی شده که معدن مس مشگین شهر تا ظرفیت ۳۷۰ میلیون تن افزایش پیدا کند که با برآوردی که صورت گرفته احتمالاً این ارقام به یک میلیارد تن نیز ارتقا یابد و با جدا سازی مس و برنامه ریزی دقیق در چند ماه آینده بتوان این کار ارزشمند را به پایان رساند.

وحیدی تصریح کرد: در این شهرستان با راه‌اندازی مجموعه‌های فرآوری مواد معدنی می‌توان فرصت اشتغال بی‌نظیری برای جوانان را فراهم کرده و اقدامات مؤثری را در تقویت نظام بهره‌برداری بهینه مهیا کرد.

وی در بخشی از گزارشات خود به آسیب تگرگ که چند روز پیش باغات و مزارع شهرستان را از بین برد گفت: با استاندار اردبیل صحبت‌های صورت گرفت که چگونه بتوانیم خسارت وارده به کشاورزان و باغداران شهرستان مشگین شهر را حل و بتوانیم بخشی از خسارت‌های ناشی از تگرگ در مشگین شهر را جبران نماییم.

به برگزاری نشست‌های بررسی مسائل شهرستانی در محل شهرستان‌های پارس‌آباد و بازدید از معدن مس مشکین‌شهر، بازدید از پروژه‌های مرزی و عمرانی و آغاز بهره‌برداری رسمی از تقاطع نیایش جزو برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک روزه به استان اردبیل بود.

نظر شما