شناسهٔ خبر: 35006238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی نفرات برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی

خبرگزاری صداوسیما

نخستین جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد با تجلیل از برگزیدگان در یاسوج پایان یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل آموزش وپرورش این استان گفت:در اینپایان جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی جشنواره پس از اعلام فراخوان ۲۰۴ طرح از ۱۳ منطقه استان به دبیرخانه ارسال که پس از ارزیابی ۴۰ طرح به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
هادی زارع پور افزود: در ارزیابی وداوری نهایی ۱۰ درصد الگو‌های ارائه شده در بخش‌های معارف، علوم تجربی، ریاضی و ادبیات به عنوان برتر انتخاب شدند.
وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره فرصتی برای ارائه توانمندی آموزش دهندگان سوادآموزی از طریق الگو‌های نوین و برتر در تدریس بزرگسالان است.
مدیرکل پژوهش و تولید محتوای سازمان نهضت سوادآموزی کشور هم گفت: ارتقاء سطح داوری، استفاده از پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزیسوادآموزان در تدریس، کاربرد تجهیزات کمک آموزشی از توانمندی‌ها و جلوه‌های ویژه برگزاری این جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد است.
احمد خاکزاد افزود: جشنواره الگو‌های برتر تدریس در تمامی استان‌های کشور و با هدف ایجاد انگیز و اعتماد به نفس، کسب مهارت‌های حداکثری آموزش دهنده‌ها ، انجام درست فعالیت‌های مطلوب ونمایش توانمندی وخلاقیت آموزش دهندگان برگزار شد.
مدیرکل پژوهش و تولید محتوای سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌ها در الگو‌های برتر تدریس مستلزم طرح، شرح مسئله،جمع بندی و ارزیابی پایانی در تحقق اهداف است.
خاکزاد گفت:۱۷۰ عنوان کتاب در حوزه سوادآموزی وجود دارد که ۳۳ عنوان فقط مربوط به دوره سوادآموزی است.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: نخستین جشنواره الگو‌های برتر تدریس با ارائه تدریس عملی آموزش دهنده‌ها در ۲ گروه داوری به مدت ۲ روز در یاسوج برگزار شد.
سیدحمدالله خواهش نیک افزود: بیشترین آثار ارائه شده مربوط به گچساران، دنا، بویراحمد و دهدشت است.
وی ادامه داد: در این جشنواره پس از ارائه عملی تدریس‌ها، خانم‌ها زهرا موسوی پور، فاطمه و حمیده طاهری از گچساران، ثریا باقری از لوداب، کلثوم سجادی از بویراحمد و آقای علی سینایی به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

نظر شما