شناسهٔ خبر: 67823644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی :

سرمایه گذاری نکردن در آموزش و پرورش منشا زیان است

همدان-ایرنا- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه نکردن در آموزش و پرورش آسیب‌های فراوانی را برای جامعه به دنبال دارد بنابراین باید به این حوزه و سرمایه گذاری در آن توجه جدی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید رضا حاجی بابایی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: اگر آموزش و پرورش وظیفه خود را بدرستی انجام دهد، بسیاری از مشکلات جامعه منتفی می شوند.

وی با ذکر اینکه امروز جامعه از عدم توجه کافی به آموزش و پرورش متاثر است، اظهار کرد: همدان یک استان فرهنگی به شمار می رود و نیاز است که شاخص‌های آموزش و پرورش آن نیز ارتقا پیدا کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه مشکل کمبود معلم در استان همدان باید رفع شود، تاکید کرد: باید تلاش شود در تمام روستاهایی که ظرفیت دارند، مدارس متوسطه اول تشکیل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از مسوولان آموزش و پرورش همدان خواست نیازهای آموزشی استان را موکد به وزارتخانه آموزش و پرورش اعلام کنند.

وی با بیان اینکه باید برای دانش آموزان استثنایی در همدان مجتمع آموزشی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی بودجه مناسبی اختصاص داده و بودجه دانشگاه فرهنگیان با مصوبه مجلس ۲ برابر شد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید بیش از پیش به حوزه تعلیم و تربیت توجه کنیم، جامعه ای را موفق خواند که آموزش و پرورش در آن حرف اول را بزند.

نظر شما