شناسهٔ خبر: 34911821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی 2 هزار و 372 پروژه در استان گلستان

استاندار گلستان گفت: در کل استان گلستان تعداد 2 هزار و 372 پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر 18 هزار و 865 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 818 نفر، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در نشست خبری به منظور تشریح پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: 2 هزار و 372 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان گلستان در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد که زمینه اشتغال 2 هزار و 818 نفر در استان گلستان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری یک‌هزار و 886 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری در سطح استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه یک‌هزار و 252 میلیارد تومان پروژه عمرانی در گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، ابراز کرد: در هفته دولت سال جاری هزینه‌ای بالغ بر 634 میلیارد تومان در بخش اقتصادی و اشتغالزایی در سطح استان گلستان سرمایه‌گذاری شده است.

حق‌شناس با بیان اینکه مصوبه‌های سفر دولت به استان گلستان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته که هیئت دولت به گلستان سفر کردند یک‌هزار و 700 میلیارد تومان پروژه و حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در سفری که هیئت دولت در سال 1393 به گلستان داشتند حدود 600 میلیارد تومان پروژه در استان مصوب شد که دولت 800 میلیارد تومان اعتبار به استان گلستان اختصاص داد با اینحال تکمیل این پروژه‌ها 600 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

* جبران خسارت سیل و بازسازی مناطق سیل‌زده از اولویت‌های مهم و ضروری استان گلستان

حق‌شناس جبران خسارت سیل و بازسازی مناطق سیل‌زده را از اولویت‌های مهم و ضروری استان برشمرد و اظهار کرد: جبران خسارت سیل و بازسازی مناطق سیل‌زده و همچنین برگزاری انتخابات جزو مهمترین اقدامات تا پایان سال جاری است اما توسعه استان مهمترین برنامه ما خواهد بود.

انتهای پیام/83001

نظر شما