شناسهٔ خبر: 34914763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۸۸۶ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار گلستان گفت: در هفته دولت امسال یک‌ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک‌ هزار و 886 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: از این میزان یک‌ هزار و 252 میلیارد تومان پروژه عمرانی بوده و 634 میلیارد تومان نیز در بخش اقتصادی و اشتغال‌زایی سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار گلستان اعلام کرد: در هفته دولت امسال دو هزار و 372 پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که زمینه اشتغال دو هزار و 818 نفر را فراهم می‌کند.

وی در ادامه درباره پیگیری مصوبه‌های سفر دولت به گلستان نیز بیان کرد: در سفر سال گذشته یک‌ هزار و 700 میلیارد تومان پروژه و حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف به تصویب رسید.


حق‌شناس یادآور شد: در سفر سال 93 حدود 600 میلیارد تومان پروژه در استان مصوب شد که دولت 800 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داد با این حال تکمیل این پروژه‌ها 600 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: جبران خسارت سیل و بازسازی مناطق سیل‌زده و هم چنین برگزاری انتخابات جزو مهم‌ترین اقدامات تا پایان امسال است اما توسعه استان مهم‌ترین برنامه ما است.

انتهای پیام/ح

نظر شما