شناسهٔ خبر: 32387848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه ارسال تجهیزات اهدایی استان های معین به آموزش و پرورش خوزستان:

اهدای تجهیزات آموزشی به 14 منطقه سیل زده استان خوزستان

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به مدارس 14 منطقه سیل زده استان خوزستان تجهیزات آموزشی اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مجتبی زینی وند پیش از ظهر امروز 31 فروردین ماه 98 در حاشیه ارسال تجهیزات اهدایی استان های معین به مناطق سیل زده استان خوزستان گفت: در اثر سیل بسیاری از وسایل و تجهیزات مدارس تخریب شد و اهدای این وسایل در راستای کمک به مدارس مناطق و نواحی سیل زده و آسیب دیده آموزش و پرورش خوزستان انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه صبح امروز زنگ استمرار فعالیت های آموزشی در استان خوزستان نواخته شد، تصریح کرد: امیدواریم با ارسال این تجهیزات که با پیگیری های مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ومدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و کمک 10 استان معین خوزستان انجام شد، از مشکلات پیش روی مدارس برای بازگشایی و ادامه فعالیت های آموزشی مشکلی کاسته شود.

 

 زینی وند با بیان اینکه این تجهیزات برای 14 منطقه درگیر سیل در خوزستان آماده شده  و در حال ارسال است، افزود:  این وسایل که توسط استانهای معین به خوزستان اهدا شده است شامل میز و نیمکت دانش آموزی، میز و صندلی معلم، کولر گازی، وایب برد ، لوازم التحریر  و ... است.

نظر شما