شناسهٔ خبر: 2802350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در خانه ملت افتتاح شد

علی لاریجانی: در زمینه هایی در ورزش پیشرفت خوبی داشتیم

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه نشان داد در زمینه هایی در ورزش پیشرفت خوبی داشتیم و این بخش در حال حرکت است.

صاحب‌خبر -

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه نشان داد در زمینه هایی در ورزش پیشرفت خوبی داشتیم و این بخش در حال حرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی لاریجانی با بیان این مطلب افزود: بودجه ورزش کافی نیست و ما خودمان به این موضوع اقرار داریم ولی مشکلات کشور از نظر بودجه ای زیاد است.
رئیس قوه مقننه تاکید کرد: ما هم از بودجه ورزش راضی نیستیم اما این موضوعی است که خود دوستان ورزش باید در این زمینه کمک کنند. به هر حال چاره‌ای نیست که بخشی از بودجه‌های عمرانی مربوط به ورزش به وسیله دولت انجام شود مثل بودجه مربوط به ورزش قهرمانی، اما بخش‌هایی هم هست که اگر مشوق ایجاد کنیم و تسهیلات بدهیم بخش خصوصی خدمات لازم را انجام می‌دهد و ما می‌توانیم این موارد را در بودجه امسال در نظر بگیریم. بانک‌ها باید تشویق و تسهیلاتی را در اختیار ورزش قرار دهند تا پروژه‌های عمرانی ورزشی روی زمین نماند.
وی اظهار داشت:این نمایشگاه نشان داد در زمینه‌هایی در ورزش پیشرفت خوبی داشتیم و این بخش در حال حرکت است. ورزش باید مورد حمایت قرار گیرد. این موضوع با سلامت مردم و جامعه در ارتباط است اما باید ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی را مورد توجه قرار دهیم که البته این کار از قبل آغاز شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خود وی نیز به ورزش می پردازد گفت: من هفته‌ای یک روز به کوه می‌روم و اخبار مربوط به ورزش را هم پیگیری می‌کنم و در مواقع لازم پیام تبریک می‌فرستم.
گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در خانه ملت صبح امروز با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
این نمایشگاه یک هفته ای در مجلس با هدف ارائه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان و افتخارآفرینی مدال آوران کشورمان در دولت یازدهم بر پا شده است.

در این آیین افتتاحیه این نمایشگاه بسیاری از مدال آوران المپیک و پارالمپیک حضور داشتند. این ورزشکاران در حالی که مدال های خود را به گردن آویخته بودند توضیحاتی را در مورد رشته های ورزشی به دکتر لاریجانی رئیس مجلس ارائه کردند.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علاوه بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند .
 

نظر شما