شناسهٔ خبر: 23060292 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در شهرستان های هشت گانه این استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز ثبت نام نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این استان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ثبت نام این آزمون که روز ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌ شود، از روز ۱۸ آذر آغاز و تا ۲۰ دی ماه امسال ادامه دارد.

 

نمازی اظهار داشت: این آزمون برای نخستین بار با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می ‌شود.

 

وی با بیان این که این آزمون در همه رده‌ های سنی و در دو گروه خواهران و برادران برگزار می ‌شود، یادآور شد: این آزمون به صورت کتبی، تستی و به مدت یک روز در همه شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پوستر اطلاع رسانی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در اختیار دستگاه های ذیربط قرار گرفته است.

 

نمازی گفت: ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir امکان پذیر است.

نظر شما