شناسهٔ خبر: 23076604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بازدید بازرس سازمان اوقاف اردبیل از مؤسسه قرآنی «سرای ذکر»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بازرس سازمان اوقاف و امور خیریه استان اردبیل روز گذشته، 26 آذر‌ماه‌ از فعالیت‌های مؤسسه سرای ذکر بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله عرفانی، با همراهی مسئولان قرآنی اداره‌کل اوقاف استان اردبیل، روز گذشته 26 آذرماه از مؤسسه قرآنی سرای ذکر بازدید و با مدیرعامل مؤسسه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش، مؤسسه قرآنی سرای ذکر اردبیل از آنجایی که با اکثر ادارات تعامل خوبی دارد مخصوصاً با اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، بیش از ده‌ها برنامه اجرا کرده است که این بازدید در این راستا انجام شد.

در این بازدید، حجت‌الاسلام عرفانی از روند برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن‌ کریم، کارگاه‌های تخصصی حفظ(تربیت معلم، حفظ) و تولید برنامه‌های مذهبی برای استفاده در فضای مجازی و دیگر موارد از نزدیک دیدن کرد و رهنمودهایی ارائه شد.

مؤسسه قرآنی سرای ذکر اردبیل از طرف شهرداری اردبیل یک زمین هدیه گرفته که با کمک سازمان اوقاف و امور خیریه که در این بازدید درخواست شد که کمک‌هایی برای گسترش این ساختمان و تأسیس شعبه دوم انجام شود. در پایان عرفانی از بانک لوح‌های فشرده قرآنی مؤسسه، تعداد 30 عدد نرم‌افزار قرآنی خریداری کرد.

نظر شما