شناسهٔ خبر: 23059665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سند افتخار آذربایجان غربی؛ موفقیت در برگزاری مسابقات سراسری قرآن

گروه مذهبی: معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عملکرد موفقی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، زائری معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم روز گذشته در بازرسی از واحد روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه روابط عمومی شور و نشاط و عرق به علائم و پرچم را ایجاد می کند اظهار کرد: علاوه بر آن، روابط عمومی زمان و مکان نشناخته و ایده های نو را وارد مجموعه می کند.


وی تصریح کرد: همچنین روابط عمومی علائق را با یکدیگر هماهنگ می کند و زبان گویا و لایه های پنهان را یافته و با زبان هنر آن را بیان می کند که این عوامل ظرفیت را برای توجه به این واحد چند برابر می کند.


معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با ابراز خرسندی از برگزاری موفق چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: بی شک برگزاری موفقیت آمیز این رویداد بزرگ قرآنی نشان از موفقیت روابط عمومی دارد.


وی بیان کرد: بنابراین برگزاری این مسابقات توفیق بزرگی برای استان شهید پرور و واقف پرور آذربایجان غربی و بزرگترین سند افتخار برای این استان بوده و میزبانی این رویداد عظیم سراسری، کاری بسیار ارزشمند و ماندگار بوده است.


زائری به لزوم توجه به امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در این رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، هر جا امامزاده و فرزندان حضرت زهرا(س) وجود داشته باشند باید تقویت شوند.

نظر شما