شناسهٔ خبر: 23060231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حرکت بهداشت و درمان به سمت کارهای تجاری و بنگاه داری، با اصالت این نهاد در تضاد است

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این که بهداشت و درمان به سمت کارهای تجاری و بنگاه داری پیش برود، اصلا اقدام خوشایندی نیست و با اصالت این نهاد در تضاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 26 آذر ) در نشست شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر این که، رفع مشکلات آموزش و پرورش از اولویت های دولت دوازدهم است، گفت: تلاش می کنیم، بودجه آموزش و پرورش در سال 97 نسبت به سال های گذشته افزایش محسوسی داشته باشد.


احمدی تصریح کرد: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تربیت انسان توسعه ای است و دولت براساس قانون اساسی باید منابع لازم برای پیشبرد اهداف آموزشی را در اختیار داشته باشد تا وظیفه برون سپاری به آموزش و پرورش را در این خصوص انجام دهد.


وی در خصوص واگذاری مجتمع آموزش و پرورش واقع در آبشار به شهرداری، عنوان کرد: هر کدام از دستگاه هایی که در نزدیکی آبشار مجتمع دارند آن را به شهرداری واگذار کنند و به ازای آن را از شهرداری دریافت کنند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت اجرای طرح جامع آبشار یاسوج، ابراز داشت: یک کارگروه تخصصی با حضور معاون عمرانی استاندار و شهردار یاسوج تشکیل شده و پس از بررسی کارشناسی، خروجی این بازدیدها به صورت عملیاتی در استان اجرایی می شود.


احمدی با بیان این که، زمین های کنار جاده آبشار یاسوج جز عرصه های ملی است، یادآور شد: باید در این محدوده مکان ها و مجتمع های تفریحی برای گردشگران و مردم ایجاد کرد.


وی در خصوص تجاری سازی 120 متر از اردوگاه آموزش و پرور ش استان در آبشار یاسوج، عنوان کرد: در خصوص طرح تجاری ‌سازی بخشی از اردوگاه آبشار یاسوج مخالف هستم


استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین، ادامه داد: یکی از آفت های جامعه ما این است که بانک ها به سمت بنگاه داری گرایش پیدا کرده اند و تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی نیز این رویه را در پیش گرفته اند.

 

احمدی گفت: این که بهداشت و درمان به سمت کارهای تجاری و بنگاه داری پیش برود، اصلا اقدام خوشایندی نیست و با اصالت این نهاد در تضاد است.

نظر شما