شناسهٔ خبر: 23070273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تجاری سازی بخشی از اردوگاه آموزش وپرورش استان مستلزم بررسی بیشتراست

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کارگروهی با حضور شهردار یاسوج، معاون عمرانی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کارگروهی با حضور شهردار یاسوج، معاون عمرانی استاندار و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان به زودی در یاسوج تشکیل و پس از بررسی ابعاد مختلف این موضوع تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.
وی افزود: آموزش و پرورش دستگاه اجرایی مهم و حساسی بوده و لازم است که در کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش حمایت شده و برای کاهش مشکلات آن تلاش کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی و اهمیت آنها، بیان کرد: ایمنی و استفاده از سرویس های حمل و نقل دارای استاندارد مناسب برای برگزاری این اردوها در استان ضروری است.
احمدی عنوان کرد: نباید مشکلات اعتباری دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد سبب حرکت آنها به سوی بنگاه داری شود زیرا این مسأله یک آسیب جدی است.
وی ابراز داشت: برون سپاری برخی خدمات نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در چارچوب قانون از هدف گذاری های کلان مسئولان اجرایی این استان باشد.
اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد واقع در آبشار یاسوج سال 1358 در زمینی به مساحت 2 هکتار ساخته شد و ظرفیت پذیرش حدود 800 دانش آموز را نیز دارد.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد که در 2 هزار و 844 آموزشگاه تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662

نظر شما