شناسهٔ خبر: 23028948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

پارلمان معلمان سرمایه فکری و معنوی برای آموزش و پرورش است

مشهد (پانا) - پنجمین دوره پارلمان معلمان استان خراسان رضوی امروز با حضور نمایندگان معلمان و جمعی از مسئولین استان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه پنجمین دوره پارلمان معلمان خراسان رضوی عنوان کرد:پارلمان معلمان را یکی از بزرگترین سرمایه های فکری و معنوی برای آموزش و پرورش به ویژه آموزش و پرورش استان می دانیم و از هیچ کوششی برای تقویت و تداوم اثر بخش این پارلمان دریغ نخواهیم کرد.
 
کاظمی در این مراسم که با حضور معاون اجتماعی،سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی و نماینده مردم تربیت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تاکید بر لزوم تبدیل  آموزش و پرورش به عنوان اولویت و دغدغه اصلی جامعه اظهار کرد:پارلمان معلمان باید زمینه مشارکت جویی و ارتباط مستقیم معلمان و مسئولین را فراهم آورد و نکاتی که گاه ممکن است مغفول بماند را مد نظر قرار دهند.
 
وی همچنین از تشکیل کمیسیون ویژه بودجه آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش مشهد خبر داد . افزود:این کمیسیون به زودی پیشنهادات خود را به نمایندگان استان تقدیم خواهد کرد.
 
پیش از این حمیدرضا اکبری رئیس دوره چهارم پارلمان معلمان خراسان رضوی گزارشی از عملکرد این پارلمان در سال گذشته ارائه کرد و در پایان نیز از خدمات و زحمات نمایندگان دوره چهارم تجلیل به عمل آمد.

نظر شما