شناسهٔ خبر: 22822045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدارس آموزش از راه دور بهترین بستر برای ارتقا پوشش تحصیلی است

گردهمایی مدیران و موسسین مراکز آموزش از راه دور استان خراسان رضوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این گردهمایی یک روزه که در محل تالار امام علی(ع)پردیس شهید هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان برگزار شد عنوان کرد:مدارس آموزش از راه دور ظرفیت های عظیمی را دارا هستند که شاید تا به امروز به درستی از این ظرفیت ها استفاده نشده است.

کاظمی این مدارس را بهترین بستر ساز افزایش پوشش تحصیلی دانست و افزود: نکته مهم در این حوزه استفاده از فناوری های جدید در این حوزه است که به نظر میرسد با استفاده از تمام این فناوری ها و سایر ظرفیت ها می توانیم الگوی جدیدی از آموزش را ارائه دهیم هرچند که این حوزه چه در سطح ملی و چه در سطح استانی نیازمند حمایت است.

وی با تاکید بر نظارت بر فعالیت های مراکز آموزش از راه دور خاطر نشان کرد:با توجه به انعطافی که در برنامه آموزش های از راه دور وجود دارد باید توسعه کمی این آموزش ها نیز در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد و ما نیز تمام توان خود را در حمایت از این مراکز  چه از نظر جذب و چه از لحاظ استفاده از فضاهای آموزش و پرورش به کار خواهیم بست.

قابل ذکر است گردهمایی یک روزه موسسین و مدیران مراکز آموزش از راه دور به مناسبت ششم آدر ماه سالروز تاسیس این مراکز تشکیل و از دانش آموزان برتر و برگزیده این مدارس در پایان این همایش تجلیل به عمل آمد.

نظر شما