شناسهٔ خبر: 22895984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله دری نجف آبادی:

قدس تا ابد برای مسلمانان خواهد ماند

امام جمعه اراک با بیان اینکه قدس تا ابد برای مسلمانان خواهد ماند و امت اسلامی با قاطعیت از آن حراست می کنند، گفت: مسلمانان با هوشیاری و وحدت در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با تاکید بر اینکه قدس شریف اولین قبله مسلمانان است، اظهار داشت: قدس متعلق به امت اسلام و افتخار مسلمانان جهان است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه قدس تا ابد برای مسلمانان خواهد ماند و امت اسلامی با قاطعیت از آن حراست می کنند، گفت: مسلمانان با هوشیاری و وحدت در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز ترامپ اشتباه بزرگی را مرتکت شده است و جهان اسلام  با اتحاد و همبستگی با توطئه جدید استکبار و صهیونسیم مقابله و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به توطئه های جدید آمریکایی ها علیه جوامع اسلامی، ابراز داشت: آمریکاهی‌ها امروز توطئه جدیدی را علیه اسلام طراحی کرده و قلب فلسطین یعنی قدس شریف را مورد هدف قرار داده‌اند.

امام جمعه اراک آمریکا را ابزار دست صهیونیست‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ترامپ باید بداند با جنایت های خود کاری را به پیش نمی برد و مسلمانان بیش از پیش در مقابل جنایت‌ها و زورگویی‌های آنان ایستادگی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینه بیش از 2.5 میلیون نفر از جمعی فرهیخته آمریکا را ایرانیان تشکیل دلده اند، گفت: پزشکان و متخصصان ارشد کشور آمریکا ایرانی هستند و این در حالی است که ترامپ اظهار می‌کند که جمهوری اسلامی ایران تحریم است و نباید وارد کشور آمریکا شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دفاع از قدس دفاع از کانون معراج پیامبر اسلام و دفاع از استقلال، شرف و وحدت دنیای اسلام است، بیان کرد: دشمنان بدانند مردان بزرگی همچون، محسن حججی‌ها، سردار سلیمانی‌ها قدس شرف را از چنگال جنایت‌کاران صهیونیست آزاد می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه آمریکایی ها و اسرائیل بداند توطئه های آنان راه به جایی نخواهد برد، ابراز داشت: دشمنی بدخواهان سبب شده است تا مسلمانان بیدارتر و هوشیارتر از گذشته در برابر ظلم آنان ایستادگی و مقابله کنند.

امام جمعه اراک اعلام سرزمین قدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها را توطئه آمریکا و صهیونیست دانست و بیان کرد: آمریکا با این اقدام نشان داد که گوش به فرمان صهیونیست ها است و جایگاهی از خود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در برابر نظام سلطه سبب شد تا کشورهای استکباری جمهوری اسلامی را تحریم کنند و آنان باید بدانند نظام مقدس جمهوری ایران از تحریم ها به عنوان فرصتی بزرگ بهره مند خواهند شد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان محکوم به شکست هستند، گفت:‌ مسلمانان با وحدت و یکپارچگی معین در مسیر حق و حقیقت گام بر می دارند، چرا که وعده خداوند پیروزی حق است و قدس شریف همواره قلب فلسطین خواهد ماند.

امام جمعه اراک در ادامه با تبریک به مناسبت 16 آذر ماه،‌روز دانشجو، ابراز داشت: حوزه های علمیه و دانشجویان باید با برنامه ریزی دشمن را بشناسند و در برابر توطئه های دشمنان آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه طلاب و دانشجویان بدانند آمریکایی ها دشمن قسم خورده اسلام هستند، اظهار داشت: آمریکا خیر ما را نمی خواهد و آنان می خواهند مسلمانان را غارت کنند.

شایان ذکر است، سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی، بزرگداشت هفته پژوهش، افتخار آفرینی تیم وزنه برداری ایران، حاضر نشدن کشتی گیر ایرانی مقابل حریف صهیونیسم، سالروز شهادت آیت الله دستغیب و سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه مهر از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

گفتنی است، نمازگزاران اراکی پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به سیاست های امریکایی - صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۱

نظر شما