شناسهٔ خبر: 22895572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

« قدس» خط قرمز مسلمانان است/ انزجار مازندرانی‌ها از اقدام ترامپ

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدامات ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس گفت: قدس خط قرمز مسلمانان است و نباید موردتعدی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه ساری اقدام ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کرد و اظهار داشت: قدس خط قرمز مسلمانان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید به‌صورت عملیاتی نسبت به این اقدام ترامپ ورود پیدا کنند و از قدس شریف دفاع کنند، اظهار داشت: مسلمانان نسبت به این امر بی‌تفاوت نیستند و راهپیمایی امروز مقدمه‌ای برای راهپیمایی بزرگ‌تر و منسجم‌تر خواهد بود.

وی با عنوان اینکه اگر قبله نخست مسلمین را از دست دهیم، زمینه تحقق طرح نیل تا فرات را فراهم خواهند کرد، افزود: این اقدام آمریکا آینده خطرناکی دارد و سران کشورهای اسلامی بدانند نتیجه دوستی آنان با آمریکا عاقبت خوبی نخواهد داشت.

امام‌جمعه ساری تصریح کرد: مسلمانان نباید نسبت به این خیانت بزرگ بی‌تفاوت باشند و جهان اسلام امروز در آستانه امتحان بزرگی قرار دارد و باید متحد و منسجم عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه مسلمانان باید اقتدار خویش را نشان دهند؛ زیرا در صورت بی‌تفاوتی مکه و مدینه نیز از دست می‌رود، افزود: امروز روز بزرگ و سرنوشت سازی برای مسلمانان است و نباید اجازه عملیاتی شدن توطئه شیطانی را به آمریکا و اسرائیل داد.

آیت‌الله طبرسی در بخشی از سخنانش بر لزوم حمایت از افراد آسیب‌دیده در جامعه تأکید کرد و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را برای مردم‌آزار دهنده دانست و خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات شد.

انتهای پیام/

نظر شما