شناسهٔ خبر: 22895383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آمریکا تلاش می کند رژیم جعلی اسرائیل را تثبیت کند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به جنایات اسرائیل در فلسطین گفت: آمریکا در تلاش است تا رژیم جعلی اسرائیل را تثبیت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به جنایات اسرائیل در فلسطین اظهار کرد: در طول 27 سال از جنایت اسرائیل در این منطقه که از سوی آمریکا و انگلیس برنامه ریزی می شود هر روز شاهد جنایاتی بر علیه مردم فلسطین هستیم.

 

خطیب جمعه زنجان با یادآوری اینکه آمریکا در راس جنایت و نقض حقوق بشر است، ادامه داد: وجدان انسانی، اخلاق و قانون برای سران استکبار ارزشی ندارد.

 

وی با بیان این نکته که جنایت بر علیه مردم فلسطین ابتدا توسط انگلیس و سس توسط آمریکا انجام شد، افزود: ناتوانی کشورهای عربی مدعی اسلام موجب شده است که آمریکا خود را ابرقدرت دنیا می داند.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به تلاش آمریکا برای تامین امنیت اسرائیل گفت: آمریکا درصدد است تا اسرائیل جعلی را تثبیت کند از اینرو قبله اول مسلمانان را پایتخت این رژیم غاصب معرفی کرد.

 

به گفته امام جمعه زنجان، خفقان کشورهای عربی در پی اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت سرائیل نشان از بی عرضگی این کشورها دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز 18 آذر سال 70 اشاره کرد و ادامه داد: سازمان ملل در این روز رژیم بعث عراق را به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی اعلام کرد.

 

آیت الله خاتمی به سالروز شهادت خلبان احمد کشوری در به 18 آذر سال 59 اشاره کرد و گفت: 19 آذر سال 63 هم سالروز تاسیس انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل است.

 

پس از نماز جمعه نمازگزاران در  محکومیت سیاست‌های دولت امریکا با هدف پاسخ به تصمیم دولت امریکا به ویژه ترامپ در انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

 

نظر شما