شناسهٔ خبر: 1282136 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نامه جمعیت حامیان عدالت اسلامی خطاب به میرزاده:

به نکات شبهه‌برانگیز در خصوص پذیرش دکترای دانشگاه آزاد پاسخ دهید

جمعیت حامیان عدالت اسلامی در نامه‌ای به حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، خواستار پاسخ گویی به سوالاتی پیرامون پذیرش مقطع دکترا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، جمعیت حامیان عدالت اسلامی در نامه‌ای به حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، خواستار پاسخ گویی به سوالاتی پیرامون پذیرش مقطع دکترا شدند.

متن این نامه به شرح ذیل است:


آقای دکتر میرزاده


رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام

اخیرا اخبار و اسنادی منتشر شده است که نشان می‌دهد دانشگاه آزاد قصد دارد در مقطع دکتری با احتساب تکمیل ظریفیت ۱۶۰۰۰ دانشجوی بگیرد این اقدام هرچند در ابتدای امر موجبات خوشحالی جوانان را فراهمی خواهد کرد اما نکاتی شبهه برانگیز در این اقدام موجود می‌باشد که تمایل داریم پاسخش را از جناب‌عالی دریافت نماییم:


-آیا جذب ۱۶۰۰۰ دانشجو در مقطع دکتری صحت دارد و آیا با هماهنگی وزارت علوم و تصویب شورای عتف صورت پذیرفته است؟


-باتوجه به اینکه ۷۰ درصد از نمره مربوط به مصاحبه است آیا اطمینان می‌دهید که پذیرش بدون درنظر گرفتن مسائل سیاسی و جناحی باشد؟

-آیا کشور به این مقدار دانشجو در مقطع دکتری نیاز دارد و براساس برنامه افزایش ظرفیت صورت پذیرفته است؟

_آیا با توجه به افزایش بیش از ۳ برابری دانشجو در مقطع دکتری شرایط آموزشی از قبیل تامین هیئت علمی، فضای فیزیکی، فضای آموزشی و آزمایشگاه تامین شده است؟

-آیا این شائبه به وجود نمی‌آید که غوغا سالاری رسانه‌ای در خصوص دولت دهم مبنی بر پذیرش ۳۰۰۰ نفری بورس زمینه‌ای برای این افزایش عجیب بوده است؟

_با توجه به آنکه در حال حاضز بهره‌مندی از شرایط استخدامی و بورسیه به غیر فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد تعلق می‌گیرد آیا این اجحاف در حق کشور و دانشجویان دانشگاه آزاد نخواهد بود؟

منتظر پاسخ این سوالات هستیم

 

نظر شما