شناسهٔ خبر: 1257922 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد کهنوج:

خانواده‌ها باید با یک باور صحیح ماهواره را از زندگی حذف کنند

رئیس دانشگاه آزاد کهنوج گفت: خانواده‌ها خود باید به يك باور صحيح برسند و ماهواره را از زندگي خويش حذف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو " در کرمان، اصغر پوربهزادی در نخستین نشست روشنگری دجال‌واره ویژه‌ دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد واحد کهنوج گفت: علم زماني خطرآفرين است كه در دست دشمن ستمگر قرار گيرد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج ادامه داد :حذف ماهواره از زندگی نيازمند يك برنامه فرهنگی مدون است و هر اقدام غير علمی مي‌تواند تبعات بدتری به همراه داشته باشد.

 

وي افزود: مبحث حذف يا عدم استفاده از ماهواره بايد به دانشگاه‌ها و مراكز علمی سپرده شود تا در قالب يك برنامه فرهنگی و با بيان دلايل علمی برای خانواده به سمت و سويي برود كه خانواده‌ها به يك باور صحيح برسند و خود ماهواره را از زندگي خويش حذف نمايند.

 

پوربهزادی وجود گيرنده‌های ديجيتال را جايگزين بسيار مناسبی براي ماهواره دانست و وجود شبكه‌ها‌ی تلويزيونی با برنامه‌های متنوع و محتوای غني را عامل رهايی خانواده‌ها و جامعه از كانال‌های مخرب ماهواره عنوان كرد.

 

لازم به ذکر است، نخستین نشست روشنگری با عنوان دجال‌واره در رابطه با معظلات ماهواره ويژه دانشجویان، كاركنان و اساتید اين واحد دانشگاهی با همکاری بسيج كاركنان دانشگاه آزاد كهنوج و ناحيه مقاومت بسيج سپاه كهنوج در مسجدالنبي(ص) این دانشگاه برگزار شد.

نظر شما