شناسهٔ خبر: 1280514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول گروه جهادی دانشگاه آزاد خرم‎آباد:

رفع محرومیت‌ها در شهرستان دوره چگنی مدیریت جهادی مسئولان را می‎طلبد

مسئول گروه جهادی حاج عبدالله والی دانشگاه آزاد خرم‎آباد با اشاره به عمق بالای محرومیت‎ها در شهرستان دوره چگنی گفت: رفع محرومیت‎ها در این شهرستان تازه تاسیس مدیریت جهادی مسئولان را می‎طلبد.

صاحب‌خبر -

جافرپور در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در خرم‎آباد، گفت: شهرستان تازه تاسیس شهرستان دوره چگنی در ابعاد مختلف دارای محرومیت‎های گسترده‌ای است که رفع آن‌ها مدیریت جهادی مسئولان را می‎طلبد.

 

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم این شهرستان در روستاها زندگی می‌کنند، افزود: امکانات زیادی با توجه به گستردگی محرومیت در این شهرستان وجود ندارد و به نظر می‎رسد که در شرایط فعلی کار چندانی هم از دست مسئولان شهرستانی برای رفع این محرومیت‎ها برنیاید.

 

مسئول گروه جهادی دانشگاه آزاد خرم‌آباد با اشاره به اینکه برخی از روستائیان این شهرستان از تامین نیازهای اولیه خود مانند آب آشامیدنی و غذا ناتوان هستند، گفت: فقدان راه دسترسی، پل، مسجد، مبلغ و خانه بهداشت تنها گوشه‎ای از محرومیت‎هایی است که مردم شهرستان دوره چگنی با آنها دست به گریبان هستند.

 

جافرپور اعتیاد و گستردگی استفاده از ماهواره را از جمله آسیب‎های اجتماعی این شهرستان دانست و تصریح‎کرد: در برخی از مناطق این شهرستان تنها یک شبکه تلویزیونی قابل دریافت است و به همین دلیل بسیاری از مردم به سمت استفاده از ماهواره گرایش پیدا کرده‎اند.

 

وی بر ضرورت توزیع گیرنده‎های دیجیتال در بین روستائیان این شهرستان تاکید ‎کرد و افزود: در حال حاضر دانشجویان جهادی دانشگاه آزاد خرم‎آباد در شهرستان دوره چگنی مستقر هستند؛ اما متاسفانه آنگونه که باید از سوی مسئولان شهرستانی از این گروه جهادی پشتیبانی نمی‎شود.

 

مسئول گروه جهادی دانشگاه آزاد خرم‌آباد گفت: توافقنامه‎های متعددی جهت همکاری با اردوهای جهادی منعقد شده است و بخشی از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی نیز باید در اختیار دانشجویان جهادی قرار گیرد؛ اما متاسفانه امکانات لازم در اختیار دانشجویان جهادی دانشگاه آزاد خرم‌آباد قرار داده نشده است.

نظر شما