شناسهٔ خبر: 12451930 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زمان اخذ راي در حوزه هاي انتخابيه كردستان تا ساعت 21 تمديد شد

سنندج- ايرنا- ستاد انتخابات كشور در اطلاعيه 119 خود زمان اخذ راي را تا ساعت 21 شب در حوزه هاي انتخابيه كردستان تمديد كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور بر اساس اطلاعيه شماره 119 ستاد انتخابات كشور، زمان اخذ راي به مدت يك ساعت ديگر يعني تا ساعت 21 در حوزه هاي استان كردستان تمديد شد.
در اطلاعيه 119 ستاد انتخابات كشور آمده است: با سپاس ازملت شريف ايران به آگاهي مي رساند با توجه به استقبال چشمگير مردم عزيز و درخواست استانداران و به استناد تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و موافقت وزير كشور مدت اخذ راي در كليه حوزه هاي انتخابيه استان كردستان تا ساعت 21 تمديد مي گردد.
كار اخذ راي دومين مرحله انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در دو حوزه انتخابيه استان كردستان از ساعت هشت صبح امروز جمعه دهم ارديبهشت آغاز شد و پس از تمديد اوليه تا ساعت 20 شب براي دومين بار از سوي وزارت كشور تا ساعت 21 تمديد شد.
انتخابات مرحله دوم در استان كردستان در دو حوزه انتخابيه 'سنندج، ديواندره و كامياران' و 'مريوان و سروآباد' برگزار مي شود و واجدان شرايط راي از ميان چهار كانديداي راه يافته به اين مرحله در اين دو حوزه دو نفر را با آراي خود روانه مجلس دهم مي كنند.
در حوزه سنندج، ديواندره و كامياران دو نماينده فعلي مردم اين حوزه سيد احسن علوي و سالار مرادي به مرحله دوم راه يافته اند و در حوزه مريوان و سروآباد هم اميد كريميان نماينده فعلي مردم اين حوزه با منصور مرادي ديگر كانديداي راه يافته به اين مرحله رقابت مي كنند.
استان كردستان با 10شهرستان يك ميليون و 480 هزار نفر جمعيت دارد و در اين مرحله از انتخابات در دو حوزه انتخابيه 608هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
شش هزار و 20 نفر عوامل اجرايي برگزاري اين مرحله از انتخابات را در 14حوزه اصلي و فرعي پنج شهرستان سنندج، كامياران، ديواندره، مريوان و سروآباد برعهده دارند و 602 شعبه اخذ راي نيز براي اين مرحله در نظر گرفته شده است.
7351/1904

نظر شما