شناسهٔ خبر: 12443294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رأی گیری در 602 شعبه اخذ رای کردستان آغاز شد

گروه سیاسی: همزمان با سراسر کشور، رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 602 شعبه اخذ رای در استان کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

 علیرضا آشناگر، رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه امروز در 2 حوزه انتخابیه «سنندج، دیواندره و کامیاران» و «مریوان و سروآباد» مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در مجموع پنج شهرستان استان کردستان در 19 حوزه اصلی و فرعی درگیر برگزاری مرحله دوم انتخابات هستند.

وی با اعلام اینکه در این مرحله در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، 505 هزار نفر و در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد 163 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار کرد: امروز در مجموع 668 هزار نفر در دو حوزه انتخابیه استان می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان عنوان کرد: رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 602 شعبه اخذ رای و با حضور شش هزار و 20 نفر عوامل اجرایی در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: افرادی که در مرحله اول، رای نداده باشند امروز می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، اما افرادی که در مرحله اول رای داده‌اند امروز باید در همان حوزه انتخابیه رای خود را به صندوق بیندازند.

آشناگر در پایان با اشاره به اینکه در این دوره، هر فردی که بیشترین آرا را کسب کند به مجلس راه خواهد یافت، یادآور شد: تهمیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان کردستان فراهم شده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

نظر شما