شناسهٔ خبر: 11345538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

استاندار کرمان: شاهد حضور حداکثری مردم هستیم

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان شامگاه جمعه از برخی شعب اخذ رای در مرکز استان بازدید کرد و گفت: امروز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی در بازدید از حوزه اخذ رای ثابت شماره 26 واقع در مسجد امام رضا (ع) شهر کرمان افزود: میزان مشارکت مردم در این دوره نسبت به دوره های قبل بی نظیر بوده است.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم شکل گرفته و بر پایه همین حضور تداوم می یابد و حضور امروز مردم در انتخابات، نظام را برای سالهای آینده بیمه کرده است.
استاندار کرمان با اشاره به تمدید زمان رای گیری تا ساعت 20 بیان کرد: با تمدید زمان برگزاری انتخابات فرصت حضور برای اقشاری که موفق رای دادن نشده اند، فراهم شده است.
وی گفت: افرادی که آرای خود را اشتباه در صندوق انداخته اند نگران نباشند زیرا بر اساس رنگ برگ تعرفه ها نسبت به شمارش آرا اقدام می شود.
رزم حسینی همچنین از شعبه شماره 115 مدرسه شهید مصطفی هندوزاده در خیابان شهید دادبین، شماره 168 مسجد امام خمینی (ره) و شعبه 177 واقع در مدرسه قرآنی علم الهدی بازدید و روند اخذ رای را در این شعب بررسی کرد.
استاندار کرمان در ساعات نخستین رای گیری پس از انداختن آرای خود به صندوق مسجد امام (ره) که به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان انجام شد، از شعبه اخذ رای در مسجد جامع نیز بازدید کرده بود.
رای گیری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان کرمان از ساعت هشت امروز جمعه هفتم اسفند با حضور استاندار در ستاد انتخابات این استان آغاز شد.
مهلت رای گیری به دلیل استقبال گسترده مردم به دستور وزیر کشور تا ساعت 20 تمدید شد.
دو هزار و 164 شعبه اخذ رای در استان کرمان آرای مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد یکهزار و 254 شعبه ثابت و 910 شعبه سیار است.
33 هزار و 236 نفر برگزاری انتخابات هفتم اسفند را در استان کرمان بر عهده دارند.
دو میلیون و 83 هزار و 878 نفر در استان کرمان واجد شرایط رای دادن هستند.
استان کرمان با 23 شهرستان و 9 حوزه انتخابیه اصلی سه نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
مردم حوزه انتخابیه کرمان و راور امروز برای انتخاب دو نماینده خود پای صندوق های رای می روند.
7440/3028

نظر شما