شناسهٔ خبر: 11333393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور استاندار کرمان در مسجد امام(ره) برای شرکت در انتخابات همزمان با شروع رأی گیری

خبرگزاری شبستان: استاندار کرمان در اولین دقایق آغاز اخذ رأی در استان با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مسجد تاریخی امام(ره)رأی خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار در اولین دقایق آغاز اخذ رأی در استان با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مسجد تاریخی امام(ره)پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت؛ گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه است و مردم با داشتن حق رأی می‌توانند در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند.

 

وی با بیان اینکه در بحث ملی و کشور، مردم نیز باید حضور در انتخابات را وظیفه خود بدانند همانگونه که در 37 سال گذشته در انتخابات شرکت کرده و از حق خود دفاع کرده اند؛ تصریح کرد: مردم از مسئولان می‌خواهند که بی‌طرفی خود را حفظ کنند که این امر مهم در کرمان همواره مدنظر قرار دارد.

 

استاندار کرمان از مردم خواست با نظم و انظباط در اولین ساعات رأی‌گیری به پای صندوق‌های رأی بیایند و ادامه داد: از آنجا که جمهوری اسلامی ایران برپایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است؛ مسئولان باید خدمت‌رسانی صادقه به مردم را همواره مدنظر داشته باشد.

 

رزم‌حسینی با افزودن اینکه مردم اگر صداقت را بین مسئولان ببینند و بدانند که مسئولان رفتار صادقانه دارند، کمبودها را تحمل می‌کنند؛ بیان کرد: مسئولان وظیفه خدمت‌رسانی به مردم و اقداماتی از جمله ایجاد اشتغال را برعهده دارند.

 

نظر شما