شناسهٔ خبر: 11333119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار کرمان تاکید کرد

شکل‌گیری موج انسانی پای صندوق‌های رای / استقرار 2164 شعبه اخذ رای در کرمان

استاندار کرمان گفت: امیدواریم موج انسانی با حضور باشکوه مردم ایران و استان کرمان پای صندوق‌های رای شکل گیرد و فصل جدیدی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ثبت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در حاشیه حضور در ستاد انتخابات استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را با 2 هزار و 164 شعبه اخذ رای با آمادگی کامل برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: امیدواریم موج انسانی با حضور باشکوه مردم ایران و استان کرمان پای صندوق‌های رای شکل گیرد و فصل جدیدی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ثبت کنند.

استاندار کرمان ابراز کرد: ان‌شاءالله ملت ایران در انتخابات روز جاری بعد از توفیقات مهم و تاریخی در برجام فصل جدید و پیروزی جدیدی برای حرکت توسعه کشور به ثبت رسانند.

رزم‌حسینی ادامه داد: امیدواریم حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای منجر به انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شود.

وی یادآور شد:در استان کرمان 10 نماینده مجلس شورای اسلامی و سه نماینده مجلس خبرگان رهبری راهی مجالس می‌شوند.

استاندار کرمان تصریح کرد: انتخابات در 23 شهرستان تابعه استان کرمان برگزار می‌شود و از همه دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای حفاظت از صندوق‌ها و از رئیس ستاد انتخابات استان کرمان و همکاران وی تشکر می ‌کنم که طی چند ماه برای برگزاری انتخابات تلاش کرده‌اند.

رزم‌حسینی اضافه کرد: بیش از 2 هزار بازرس در پای صندوق‌های رای استان کرمان داریم و بیش از 33 هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند.

وی از راه‌اندازی سامانه شکایات انتخابات در استان کرمان خبر داد و افزود: شمار واجدان شرایط شرکت در انتخابات در استان کرمان 2 میلیون و 83 هزار و 878 نفر است.

انتهای پیام/

نظر شما