شناسهٔ خبر: 11345077 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

شور انتخاباتی در عجب شیر با آرامش و امنیت کامل جریان دارد

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب شیر گفت: شور انتخاباتی پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با آرامش و امنیت کامل در جریان است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم طاهری، روز جمعه با حضور در شعبه اخد رای مسجد امام حسین (ع) این شهرستان پس از انداختن رای خود به داخل صندوق در جمع خبرنگاران افزود: امروز مردم این شهرستان احساس وظیفه کرده و همگام با ملت ایران با شناخت کافی در انتخابات حضور پرشوری دارند.
وی، حضور مردم عجب شیر در پای صندوق های اخذ رای را گسترده خواند و اظهار کرد: این حضور مشتی محکم بر دهان دشمنان است.
فرماندار عجب شیر، بالا بودن نرخ مشارکت مردم در انتخابات را زمینه مناسبی برای حضور سلایق سیاسی مختلف در مجلس اعلام کرد و یادآور شد: با این حضور، منتخب مردم نیز با پشتوانه مردمی بالاتری وارد مجلس می شود و نماینده جمعیت زیادی از آنان خواهند بود.
طاهری، با بیان اینکه مسئولان باید قدردان این حضور مردم باشند، ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم از مهم ترین اولویت های مسئولان این شهرستان است.
وی گفت: بالا بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات در تقویت مبانی امنیت ملی و شاخص های امنیتی کشور بسیار اهمیت دارد و به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه کمک می کند.
طاهری، از مردم خواست هر چه زودتر تا پایان وقت انتخابات دراین حماسه سیاسی و اجتماعی شرکت کرده و نمایندگان خود را انتخاب کنند.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
هم اکنون 20 نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای راهیابی به صندلی سبز بهارستان در این حوزه رقابت می کنند.
7485/8023/ 1495

نظر شما